Wir kennen das ja: Man freut sich auf ein Spiel und am Releasetag schiebt man erwartungsvoll die Disc ins Laufwerk, nur um festzustellen, dass man einen Drölf GB großen DayOne-Patch herunterladen muss, der zumindest 4% aller Bugs bereinigt.
Aus dem Grund entscheidet sich so mancher Publisher, den Release zu verschieben, wie etwa auch EA. So kündigte man an, dass Mirror’s Edge: Catalyst den Releasetermin im kommenden Februar verpasst. Angestrebt wird nun der 24. Mai. Zum Wohle der Qualität.
Years ago, we set out an ambitious vision for Mirror’s Edge™ Catalyst. Achieving that vision and delivering the best possible experience is equally inspiring and challenging. And it takes time. We set out to create a vast city to explore, full of stunning vistas, majestic skyscrapers, and mysterious tunnels. We’re building the most immersive action-adventure game with fluid movement and combat in first person. Mirror’s Edge Catalystwill be an all-new playground with a deeper and more engaging story – and we want to accomplish all these goals to the highest quality possible.
Lieber verspätet als kaputt.